8 Mart 2012 Perşembe

Tablet Bilgisayarlara Karşı UYANIN !

   Şu son zamanlarda başlamış gidiyor bir tablet hayranlığı... Herkesin dilinde "Ayy keşke bir tabletim olsa." yok işte "2-3 yıl sonra her yerde tabletle olacak bilgisayar öldü.". Böyle düşünenler diyorum: "Şaka mı yapıyorsunuz?" Artık UYANIN !! Neymiş bu tablet?
   Tablet bilgisayar dediğimiz şey internete girmeyi, fotoğraf çekmeyi, müzik dinlemeyi, oyun oynamayı sağlayan portatif(!) bir araç. Şu an herkes bir tableti olmasını istiyor. Bir tablete 1000-1500 TL veriliyor. Ancak artık uyanmanın vakti geldi!
   Malum Microsoft 2012'nin sonları ile 2013'ün başları arasında yeni işletim sistemi olan Windows 8'i yayınlayacak. Tüketici Önizleme Sürümü ve diğer sürümlerinden şu belli oluyor: Microsoft tek bir işletim sistemiyle hem tabletleri hem de normal bilgisayarları fethetmeyi amaçlıyor. Ancak bu tabletlerin sonunu getirebilir. Düşünün Windows 8  ile çok kaliteli bir dokunmatik fonksiyona sahip olackasınız sadece internete girip, oyun oynayıp, müzik dinlemeyeceksiniz, ofis programlarına (bkz. MS Office)erişebilirsiniz , eğer webmaster iseniz web programlama yapabilirsiniz, ya da yazılım uzmanı iseniz yazılım geliştirebilirsiniz. Ve tabletin sunduğunu ve daha fazlasını(demin saydıklarım, kalvye vs.)  daha ucuza  bulabilirsiniz...   Microsoft tabletlere destek vermeyi kesip hatta hiç başlamazsa tablet diye bir şey 7-8 sene içinde yok olabilir.
   UYANIN ! Trende uymaktan vazgeçin ! Tablet PC'nin sonuda disketler gibi, CD'ler gibi olacak...
Plazma TV'nin LCD'nin DVD'lerin yakında sonunun kesin olarak geleceği bir teknolojide tabletler nasıl ayakta kalabilir??



Windows 8'den sonra gereçkte bir önemi kalmayacak olan teknoloji...

2 yorum:

  1. dostum iyi yakalamışsın aynen bende öyle düşünüyorum. Son günlerde bunla ilgili birkaç muhabbetimizde benzer şeyleri syledim altı üstü 3-5 sosyal paylaşım, fotograf.. ıvırtı zıvırtı için o para değer mi ? Fiyat konusunda kesinlikle haklıyız ama tabletlerin ölceğini hiç sanmıyorum çünkü coderler zaten bilgisayar kullanmaya devam edicekler evet ama kaç kişi coder? kaç kişi bilgisayarı office vs. program için kullanıyor. Çoğu zaman haber sitesi takibi, facebook,twitter, ekşi sözlük vs. Bunlarıda tablette daha rahat ve keyifli yapabiliyosun. Dolayısıyla bilgisayar kullanımı azalcak fakat hiçbir zaman bitmeyecek. Tabletlerde aynı şekilde.

    YanıtlaSil
  2. Düşüncelerinizi belirttiğiniz için teşekkürler.. Ancak şöyle bir şey var ki Microsoft tablete destek versede işletim sistemi lisansının ek ücretindend olayı Android daha rağbet görebilir. Microsoft eğer tabletlere hiç destek vermezse ,neredeyse uçurum gibi olan fiyat farkını göz önünde tutulursa neden tabletler sona ermesin ki... CD'ler disketler hepsinin sonu geldi tablet kaç sene tutunabilir ki? Tabi bunu da bize zaman gösterecek..

    YanıtlaSil